Friday, December 18, 2009

Cerita Dunia

video

Kalo korang dengar dengan fokus dan teliti....
Anda akan faham episod-episod di dunia ini yang aku sampaikan dalam lagu ini...
Semoga otak anda berlampu dan terhibur...

Wednesday, December 16, 2009

Pentas Putih

video

Lagu ni ambik mase lebey kurang 3 mggu tuk disiapkan...
Tu pon MIDI je....hehehe...
Tapi idea laaa nak kne carik.....
Semoga Terhibur.....

Jangan Tinggal Daku (Remix)

video

Remix ni tuk projek awal....
Satu hari tak tido woo....
Semoga terhibur.....

Thursday, November 12, 2009

Cina Nyanyi Lagu Makyung....

video

ada tak siapa2 warga kelantan kat sini...??? korang tak jelez ke tengok cina ni pandai nyanyi lagu Makyung...??? hahahahhahaaa.....

p/s : cina ni bakal jadik waris makyung kelantan pada masa hadapan... pangkat yang beliau akan sandang adalah
ADIGURU LUKE WEE CHEE HONG...

Monday, November 9, 2009

Akhirnyaaa.........

selama nk dekat sebulan aku mnyempurnakan ssuatu mnde akhirnya brjaya jugak menyiapkan sebuah lagi lagu berentak funk untuk dihantar kepada lecturer aku.....
otak aku letey mncari idea2 nk wat lagu niii selama nii....
aku nk merehatkn mesin otak aku wat mse skg....
klo ade order lagu lagi aku karate tengkuk die...
tggu time aku free ek...
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.................................
ko igt wat lagu cam kupas kulit bawang ke..???? (sempat lagi time dlm tido...hohoo..)

Sunday, November 1, 2009

Pandai Sungguh...



pandai sungguh org putih niiii....ni klo org yg tulis ni mati nnti aku lak yg tulis tuk die...

P - pasti kau bhgie kt sana nnti...
U - untuk kau sy doakan...
K - klo rase nk selamat try r usha syurga..
I - indah d sana nnti...
M - mati ko org len rse gembira...
A - andai ko idup semule pasti ramai yg x setuju...
K - k r aku chow dlu.........

Ilusi Perasaan.....

Perasaan hanyalah permainan minda dan hati yang tiada sudahnya.... Payah kan brmain dengan perasaan..??? Sangat rumit bagi kita sendiri untuk menilai perasaan itu sendiri... Mungkin kita rasa perasaan itu betul tapi sebenarnya tidak... Mungkin juga perasaan itu tidak betul tapi betul di akhirnya... Kita sudah puas menafikan perasaan itu tapi ia tetap melekat di hati kita... Ermm... Begitu rumit untuk menilai perasaan ini... Terpulanglah pada individu itu sendiri untuk menilainya... Perasaan juga sangat kejam... Ianya banyak mempermainkan manusia... Kerana perasaan manusia menjadi jahat.... Kerana perasaan manusia yang berperangai jahat boleh berubah menjadi baik.... Kerana perasaan juga manusia boleh membunuh diri sendiri.... Kerana perasaan juga manusia merasa gembira dalam hidupnya sehingga ke akhir hayat.... Sebab perasaan jugalah membawa manusia kepada khayalan, serba salah, memberontak, menangis, ketawa, sedih dan bermacam-macam lagi yang membelenggu diri.... Mudah sekali ia nya mempermainkan diri manusia kan....??? Bolehkah kita membunuh perasaan itu..??? Haruskah kita membuang segala perasaan supaya tiada lagi perasaan dalam diri kita...??? Tidak jawapannya.... Kerana setiap manusia telah diberikan perasaan masing-masing dari dia dilahirkan sehingga ia tiada lagi di muka bumi ini... Begitu berkuasa sekali Allah s.w.t memberi manusia sesuatu yang halus dan tersembunyi... Ianya tidak nampak dan ianya tidak nyata dari zahirnya... Ianya sesuatu yang abstrak... Itulah dia yang dinamakan PERASAAN……